هل شيرين عبدالوهات كانت سبب فى فسخ عقد شذى مع محمد حامد؟

هل شيرين عبدالوهات كانت سبب فى فسخ عقد شذى مع محمد حامد؟ 

هل شيرين عبدالوهات كانت سبب فى فسخ عقد شذى مع محمد حامد؟




بعد مكالمة شيرين عبد الوهاب فى برنامج(كلمة أخيرة)مع لميس الحديدى المذاع عبر قناةON التى كشفت فيها كل المستور عن علاقتها بطليقها الفنان حسام حبيب؛الجمهور سمع المكالمة وهو جالس بياكل فشار ولب ومنتظر إيه ممكن يحصل بين النجمة الكبيرة وزوجها ؛خاصة بعد التصعيد الأخير الذى فعلته شيرين والبلاغ الذى تقدمت به للنائب العام وبتتهم فيه طليقها حسام حبيب بسرقة عربيتها المرسيدس التى تقدر ب3مليون و200 ألف وهى كانت كتباها باسمه؛هذا بحسب كلام شيرين فى مكالمتها.
وبعدالمكالمة فيه ناس كتيرمتعاطفين معها؛وناس كتير انتقدتها وانتقدت كلامها؛ولكن بعد هذه الضجة الكبيرة التى فجرتها شيرين الجمهور فوجئ إن شيرين عايشة حياتها عادى وسافرت مع بناتها الساحل تغير جو وممكن نشوف إن هذا ليس فيه مشكلة.
والجدير بالذكر إن فيه صورة لشيرين مع المنتج محمد حامد؛ومن الواضح إن شيرين قررت فى هذه الأجازة إنها تختار محمد حامد يكون منتج لها الفترة المقبلة؛أو يكون منتج منفذ لأغانيها.

وفى هذا الوقت الذى كانت ترتب فيه شيرين أمورها وشغلها الجديد مع محمد حامد فى العلمين؛كان فيه لقطة صغيرة وهى إن المطربة شذى قبل سفر محمد حامد وشيرين بأيام بسيطة كتبت على صفحتها الشخصية بموقع التواصل الاجتماعى(فيسبوك)بتقول:"رسمياً أنا خارج شركة(كاسيت) للإنتاج الفنى مع تمنياتى لمحمد حامد بالنجاح".
ومن الواضح إن شيرين لها يد فى الموضوع من غير ماتقصد فى فسخ العقد الذى بين شذى ومحمد حامد؛وهذا كان مفاجأة للكل لأن شذى عملت مع محمد حامد أغنيات ناجحة قبل ذلك"اه ياليالينا..واشتغالة..ولألأ..ومقبولة حياتى..وأجمل أوقات"؛وكان التعامل بينهم كثير.
شذى معروفة فى الوسط بهدوئها وأنها لم تحب المشاكل وظهورها دائماً قليل؛ويمكن هذا سبب فى أنها لم تصرح لماذا فسخت العقد مع محمد حامد؛ومع ذلك فهمنا هذا من وجود محمد حامد  فى العلمين مع شيرين  فى نفس الوقت الذى أعلنت فيه شذى بفسخ العقد هنفهم إن شيرين فرقعت شذى وناوية إن محمد حامد يكون المنتج المنفذ لها؛ومن الواضح إن محمد حامد قال لشذى إنه هيمضى مع شيرين؛وطبعا شذى حسبت إن محمد حامد هيكون مهتم جدا جدا بشيرين(صوت مصر الأول)؛وبالتالى  قالت:أخلع بكرامتى؛وبصراحة أحسنتى جداً ياشذى وقرار فى محله.

شيرين قررت أنها تنفذ وعدها للجمهور لما قالت: إنها راجعة وبقوة وبتجهز لجمهورها مفاجأت كتير؛ويظهر إن محمد حامد هيكون أول المفاجأت.


من هو المنتج محمدحامد؟

هو أول منتج موسيقى شاب يفوز بجائزة ميما أوورد ميوزييك سنة2012 كأفضل منتج شاب فى الوطن العربى.
بالفعل محمد حامد واحد من أنجح وأفضل المنتجين فى الوسط حاليا؛وكل أغانيه محققة نجاحات كبيرة؛واشتغل مع نجوم كثيرة مثل(يارا..مى كساب..محمد رمضان..عزيز الشافعى)وغيرهم.

إرسال تعليق

أحدث أقدم