أبوهشيمة يرد ياسمين لعصمته فى الساحل الشمالى

 أبوهشيمة يرد ياسمين لعصمته فى الساحل الشمالى






 

طلاق ياسمين صبرى وأبوهشيمة كان من أشهر حالات الطلاق التى حدثت فى الوسط الفنى خلال الفترة الأخيرة؛ياسمين خسرت فرص كثيرة فى الفن؛وكان فيه مشاريع دخلتها قبل الطلاق ؛وأول ماحدث الانفصال المخرجين دوروا على غيرها.


خسارة ياسمين صبرى بعدالطلاق:

مسلسل(دنيا)وقبله مسلسل(الشادر)؛وفيلم(صقر المحروسة)كل هذه الاعمال خسرتها ياسمين صبرى؛وكأن جملة أحمد أبوهشيمة التلى كتبها وقت الطلاق بتتحقق بالفعل عندما قال:"أنا مش ممكن أخسرأبدا" وياسمين هى التى تخسر فعلا من وقتها.


ياسمين وقتها قالت كلمتين وأظهروا الكلمتين إنها بتحبه وعلاقتها به لم تنتهى وقالت:"كل شئ قسمة ونصيب وأنهم هيفضلوا أصحاب"ومن هنا ممكن نقول إنهم انفصلوا بكل هدوء لأنهم ممكن يرجعوا لبعض من تانى لأنهم انهوا علاقتهم بكل هدوء واحترام ؛ولم يشردوا لبعض على السوشيال ميديا مثل مافعلت منة عرفة وزوجها؛ولم يفضحوا بعض فى البرامج مثل مافعلت شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب.

والجدير بالذكرأن أحمد أبوهشيمة تكلم عن ياسمين بكل حب وقال:"دى إنسانة محترمة جدا وطبيعى إن كل واحد فينا يسكت وميعلقش لأن دى حياتنا الشخصية وهو ده الصح". وكان بينفى وصلات الكيد التى بدأت بينهم على السوشيال ميديا؛ وعندما اتسأل أبوهشيمة عن الشائعات التى ترددت عنهم فى الفترة الأخيرة قال:"دى حياتى الشخصية ومستحيل اطلع اتكلم فيها؛خاصة وانه فيه طرف تانى فى القصة"؛وكان يحاول أن يبين للناس انهم انفصلوا بكل هدوء.


رجوع ياسمين صبرى واحمد ابو هشيمة:

الجمهور مركز مع ياسمين صبرى وأحمد أبوهشيمة من وقت انفصالهم ويشوفوا حياتهم اتغيرت بعد الطلاق ولالا؛وهل فيه أمل للرجوع من تانى؛أم كل واحد هيكمل حياته كأنه قبل الزواج؛الجمهور لاحظ إن علاقة أبوهشيمة وياسمين  جيدة جداً بعد الطلاق؛لأنهم بعد أكثر من شهرين انفصال ظهروا مع بعض من جديد؛وكان أقرب ظهور لهم فى حفلة عمرو دياب الأخيرة فى الساحل الشمالى؛ويمكن يرجعوا لبعض تانى قريباً.

الفترة القادمة فى حياة ياسمين ستكون مليئة بالمفاجآت لو رجعت لأبو هشيمة هترجع تظهر على الشاشة من جديد؛لأن وقتها المخرجين هيجروا يدوروا عليها من تانى؛ولولم ترجع لأبوهشيمة هتجلس فى البيت ولم تشتغل تانى  وهتكون بعيدة عن الفن لفترة؛وهتقل فرصها فى إختيارات المنتجين لها؛للأنها تقريباً بعيدة عن الفن منذ سنتين.





إرسال تعليق

أحدث أقدم